BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Karasek Jan (KPMG), Stawska Magda (KPMG)
Tytuł
Pracownik też klient : wyzwania pracodawców wobec doświadczeń pracowników oraz transformacji funkcji HR
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2017, nr 6, s. 30-35, schematy
Słowa kluczowe
Pracodawcy, Wizerunek pracodawcy, Kwalifikacje pracowników, Kultura organizacyjna
Employers, Employer branding, Qualifying employees, Organisational culture
Abstrakt
Dbanie o doświadczenia pracowników jest jednym ze współczesnych sposobów budowania organizacji, tworzenia wizerunku pracodawcy wobec kandydatów oraz umocnienia atrakcyjności pracodawcy z perspektywy pracowników. Jakie wyzwania mają zatem firmy w obszarze employee experience? (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu