BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Młynarczyk Katarzyna (Lee Hecht Harrison DBM), Tyburcy Magdalena (Lee Hecht Harrison DBM)
Tytuł
Samo konto nie wystarcza : o trudnej rzeczywistości rekrutacyjnej na podstawie raportu "Media społecznościowe w rekrutacji 2017"
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2017, nr 6, s. 38-43, tab.
Słowa kluczowe
Rekrutacja pracowników, e-rekrutacja, Media społecznościowe
Employee recruitment, e-recruitment, Social media
Abstrakt
Ponad 80 proc. rekruterów w Polsce przyznaje, że ma problem w pozyskaniu właściwych kandydatów w otwartych projektach rekrutacyjnych. Prognozy są mało optymistyczne i nie zapowiadają, by najbliższa przyszłość miała uczynić ich pracę łatwiejszą. Jeżeli pracodawcy chcą pozyskiwać najlepszych pracowników, muszą przygotować się na ostrą rywalizację, która często rozpoczyna się od stworzenia przemyślanej strategii zarządzania ludźmi i wyposażenia rekrutujących w odpowiednie narzędzia - w tym również te związane z właściwym wykorzystaniem mediów społecznościowych. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu