- Autor
- Guryn Halina
- Tytuł
- Unikatowe DNA firmy : wartości oraz Employee Value Proposition w Owens-Illinois
- Źródło
- Personel i Zarządzanie, 2017, nr 6, s. 65-69
- Słowa kluczowe
- Rekrutacja pracowników, Marka przedsiębiorstwa
Employee recruitment, Enterprise's brand - Firma/Organizacja
- Owens-Illinois
- Abstrakt
- Firma Owens-Illinois wypracowała i wdrożyła Employee Value Proposition, dzięki czemu odnosi konkretne korzyści, obserwując rosnącą rozpoznawalność firmy wśród potencjalnych kandydatów, efektywniejszą rekrutację, wzrost zaangażowania i identyfikacji pracowników z organizacją oraz wyraźny spadek wskaźnika rotacji. Projekt został zainicjowany w zakładach w Polsce i może być wzorcowy dla całej korporacji. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1641-0793
- Język
- pol