BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Guryn Halina
Tytuł
Unikatowe DNA firmy : wartości oraz Employee Value Proposition w Owens-Illinois
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2017, nr 6, s. 65-69
Słowa kluczowe
Rekrutacja pracowników, Marka przedsiębiorstwa
Employee recruitment, Enterprise's brand
Firma/Organizacja
Owens-Illinois
Abstrakt
Firma Owens-Illinois wypracowała i wdrożyła Employee Value Proposition, dzięki czemu odnosi konkretne korzyści, obserwując rosnącą rozpoznawalność firmy wśród potencjalnych kandydatów, efektywniejszą rekrutację, wzrost zaangażowania i identyfikacji pracowników z organizacją oraz wyraźny spadek wskaźnika rotacji. Projekt został zainicjowany w zakładach w Polsce i może być wzorcowy dla całej korporacji. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu