BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Tkaczyk Anna (BusinessDriven)
Tytuł
Wizerunek personalnego : ile brakuje HR-owcom do tego, aby być prawdziwym partnerem w biznesie?
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2017, nr 6, s. 81-84
Słowa kluczowe
Dział personalny, Menedżer, Wizerunek pracodawcy
Human resources department, Manager, Employer branding
Abstrakt
Ostatnio pojawia się dosyć dużo dyskusji na temat wizerunku, jaki ma w organizacji dyrektor personalny, a w zasadzie cały dział HR. Jak postrzegany jest przez partnerów biznesowych w firmie, dlaczego tak, a nie inaczej i co z tym robi? Albo co robi, żeby zbudować swój wizerunek? (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu