BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Guryn Halina
Tytuł
Zerwać ze stereotypami Strategia HRM i budowa wizerunku pracodawcy w Lidlu
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2017, nr 7, s. 62-65
Słowa kluczowe
Stereotypy, Wizerunek pracodawcy
Stereotypes, Employer branding
Firma/Organizacja
Lidl Polska
Abstrakt
Kampania pod hasłem "Lidl zaczyna się od ludzi" została uznana za najlepsze działanie typu employer branding w naszym kraju w zakończonej niedawno, trzeciej edycji konkursu organizowanego przez GoldenLine. Warto przyjrzeć się, co zdecydowało o tym, że twórca kampanii - firma Lidl Polska otrzymała statuetkę EB Kreatora 2016. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu