BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Grostal Agnieszka (Salents)
Tytuł
O krok przed klientem : jakich sprzedawców potrzebuje firma, by wyróżnić się wśród konkurencji?
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2017, nr 7, s. 84-88
Słowa kluczowe
Zawód sprzedawcy, Charakterystyka sprzedawcy, Klient
Profession of a seller, Salesman characteristics, Customer
Abstrakt
Klient 3.0 spędza sen z powiek niejednemu dyrektorowi sprzedaży branży B2B. Doskonale poinformowany, nieustannie on-line i oczekujący spersonalizowanej oferty. Jak temu sprostać? Zatrudnić sprzedawców 3.0, czyli właściwie kogo? (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu