BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Berłowska Marta
Tytuł
Kształcenie (nie) tylko formalne : jakie kompetencje będą kluczowe dla rozwoju innowacyjnych firm?
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2017, nr 8, s. 20-21
Słowa kluczowe
Kompetencje, Umiejętności kierownicze, Umiejętności pracownicze
Competences, Management skills, Employee skills
Abstrakt
Już za kilka lat prawie 1/3 obecnie wykorzystywanych kompetencji zawodowych może być nieaktualna. Jak wynika z badania firmy Mercer, szefowie firm i działów HR już dziś stawiają na takie umiejętności, jak: myślenie projektowe, analityka predyktywna, myślenie globalne, przywództwo w środowisku digitalnym czy współpraca wirtualna. Szefowie HR dodają jeszcze do tej listy przywództwo włączające (związane z ideą diversity). Poszukiwane będą kompetencje wykorzystywane w technologiach IT, zarządzaniu, sprzedaży i marketingu, a równocześnie zmaleje zainteresowanie tymi związanymi z administracją, dziedziną finansów czy prawa. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu