BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dziwniel Waldemar (Fabryka Motywacji)
Tytuł
Firmowe tankowanie know-how : czyli jak zbudować bibliotekę wiedzy w organizacji?
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2017, nr 9, s. 52-56
Słowa kluczowe
Know-how, Wiedza w organizacji
Know-how, Knowledge in organization
Abstrakt
Zbiornik, departament, bank, magazyn czy biblioteka: niezależnie od tego, jak nazwiemy jednostkę przechowującą wiedzę w firmie, jej know-how czy praktyki i doświadczenia - jest ona elementem ważnym i cennym z punktu widzenia funkcjonowania organizacji. Jej istnienie i właściwe działanie - a to nie zawsze jest tożsame - pozwala uniknąć sytuacji wyważania otwartych już drzwi. Pozwala też uniknąć gwałtownego poszukiwania rozwiązań, o których wiemy, że w przeszłości zostały wypracowane, a które w potrzebie giną w gąszczu plików, tabel, ofert i prezentacji. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu