BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gryzik Artur
Tytuł
Ucho prezesa i pracownika : czyli o barierach efektywnego słuchania
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2017, nr 9, s. 62-65
Słowa kluczowe
Komunikowanie, Relacje pracodawca-pracownik
Communication, Employer-employee relationships
Abstrakt
Żeby zwiększyć swoją efektywność w pracy, zdobyć i utrzymać uwagę odbiorców uczestnicy szkoleń chcą się nauczyć odpowiednio wypowiadać. Nie doceniają tego, że w wielu przypadkach równie ważna jest zdolność słuchania i prawidłowego odbierania tego, co mówią do nas inni. Co można zatem zrobić, by być lepszym i skuteczniejszym słuchaczem? (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu