BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wielgo Robert (IAB Polska)
Tytuł
Stary wyjadacz kontra naturszczyk : czyli o poszukiwaniu marketingowca przyszłości
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2017, nr 9, s. 70-73
Słowa kluczowe
Kompetencje, Marketing
Competences, Marketing
Abstrakt
Na marketingu podobnie jak na piłce nożnej i skokach narciarskich zna się każdy Polak. Chyba żadna inna dziedzina biznesu nie jest równie wdzięcznym tematem dyskusji i budowania teorii przez osoby, które z prawdziwym marketingiem nie mają nic wspólnego. Z drugiej strony znaczenie tego obszaru stale rośnie, a rolą działów personalnych jest dostarczenie organizacji kompetentnych marketingowców. Czyli jakich? (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu