BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kall Jacek (Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu), Sempruch-Krzemińska Katarzyna (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
Tytuł
Blogi modowe - silne narzędzie w ręku marketera
Fashion Blogs - a Powerful Tool in the Marketer's Hands
Źródło
Marketing i Rynek, 2017, nr 7, s. 23-34, rys., tabl., bibliogr. 3 poz.
Słowa kluczowe
Blogi, Komunikowanie marketingowe, Wyniki badań
Blogs, Marketing communication, Research results
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Moda przeszła w ostatnich latach prawdziwą rewolucję. Dotyczy ona praktycznie wszystkich obszarów funkcjonowania tej branży, także komunikacji. W tym kontekście na znaczeniu zyskały blogi o tematyce mody. Na rynkach lepiej rozwiniętych już od kilkunastu lat zajmują silną pozycję w miksie komunikacyjnym marek modowych z różnych segmentów rynku. Czy w polskich realiach stanowią równie potężne narzędzie komunikacji? Autorzy starają się odpowiedzieć na to pytanie, prezentując w artykule wyniki badań ilościowych przeprowadzonych z udziałem czytelniczek blogów modowych. (abstrakt oryginalny)

Fashion has undergone a real revolution in recent years. It covers practically all areas of the industry, including communications. In this context, fashion blogs have become increasingly important. In developed markets, for more than a dozen years, they have been in a strong position in the fashion brands communication mix. Are fashion blogs in polish realities also a powerful communication tool? The authors try to answer this question by presenting in the article the results of quantitative research conducted with the readers of fashion blogs. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Bickle, M.C. (2011). Fashion Marketing. Theory, Principles, & Practice. New York: Fairchild Books.
  2. Fabijańczyk, J. (2016). 10 wskazówek, jak efektywnie współpracować z blogerami. Pozyskano z: https://www.whitepress.pl/baza-wiedzy/111/10-wskazowek-jak-efektywnie-wspolpracowac-z-blogerami (09.03.2017).
  3. Hameide, K.K. (2011). Fashion Branding Unraveled. New York: Fairchild Books.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-7853
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu