BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Taranko Teresa (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
Tytuł
Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu skończyło cztery lata
Źródło
Marketing i Rynek, 2017, nr 7, s. 35-36
Słowa kluczowe
Rozwój nauki, Marketing
Development of science, Marketing
Uwagi
streszcz.
Firma/Organizacja
Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu
Abstrakt
Rozwój gospodarki rynkowej opartej na procesach konkurencyjnych w Polsce wymaga od podmiotów gospodarczych rozumienia rynku i realizacji skutecznych strategii marketingowych. Zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu rynku, marketingu i konsumpcji stanowi przesłankę dla rozwoju tego obszaru wiedzy w polskich uczelniach, na których od ponad 25 lat prowadzone są badania naukowe oraz kształcenie kadry menedżerskiej w tym zakresie. Rozwój środowiska naukowego oraz jego rozproszenie w całym kraju zrodziły potrzebę integracji i stworzenia przestrzeni do wspólnego wyrażania swojej opinię oraz wzmacniania pozycji i roli marketingu w naukach ekonomicznych. Ucieleśnieniem tych dążeń była rejestracja Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu (PNTM) w maju 2013 r. Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu jako czterolatek z pierwszymi doświadczeniami oraz wiarą w rozwój środowiska naukowego zajmującego się marketingiem w Polsce zaprasza do współpracy wszystkich, którym bliska jest idea wzmacniania pozycji i roli marketingu w naukach ekonomicznych oraz tworzenia wspólnoty osób zawodowo zajmujących się marketingiem zarówno od strony badawczej, jak i dydaktycznej. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-7853
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu