BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Tarnawska Martyna (Socjomania)
Tytuł
Zero presji, czyli Snapchat
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 9-12
Słowa kluczowe
Aplikacje internetowe, Aplikacje mobilne, Media społecznościowe, Kampanie reklamowe, Reklama w mass mediach, Urządzenia przenośne (PDA), Nowe technologie, Narzędzia marketingu bezpośredniego, Handel elektroniczny
Internet application, Mobile applications, Social media, Advertising campaign, Advertising in mass media, Mobile devices, High-tech, Direct marketing tools, e-commerce
Kraj/Region
Polska, Świat
Poland, World
Abstrakt
Żyjemy w czasach rozproszonej uwagi - z każdej strony atakowani jesteśmy reklamowymi sloganami lub atrakcyjnymi ofertami. Często więc poddajemy się rozdrażnieniu i dekoncentracji w medialnym chaosie. Jak wskazuje coraz więcej statystyk, marketerzy powinni rozważyć użycie Snapchata, aplikacji kontrowersyjnej, lecz niezwykle efektywnej wśród najmłodszego pokolenia. Zaletą Snapchata jest jego naturalność i prostota, ma on charakter niemal osobisty i intymny, co powinni umiejętnie wykorzystać marketerzy dla zaistnienia swoich firm. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu