BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Prajsnar Piotr (CEO Cloud Technologies)
Tytuł
Lajk - apokalipsa
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 13-15
Słowa kluczowe
Portale internetowe, Media społecznościowe, Konkurencja reklamowa, Nowe technologie, Urządzenia przenośne (PDA), Handel elektroniczny, Marka produktu, Komunikowanie skuteczne, Narzędzia marketingu bezpośredniego
Web portals, Social media, Advertising competition, High-tech, Mobile devices, e-commerce, Product brand, Effective communication, Direct marketing tools
Firma/Organizacja
Facebook, Twitter
Facebook, Twitter
Kraj/Region
Stany Zjednoczone Ameryki
United States of America (USA)
Zuckerberg Mark
Abstrakt
Tajemnicą poliszynela jest to, że marki migrują obecnie do nowych mediów społecznościowych (np. Twittera czy Instagramu). Próbują też komunikować się z klientami lub fanami innymi kanałami niż Facebook, choćby za pośrednictwem zaawansowanego e-marketingu czy spersonalizowanej reklamy. Co prawda baza użytkowników portalu Zuckerberga rośnie z roku na rok (w marcu 2015 r. dziennie przesiadywało na portalu 936 mln użytkowników), lecz kiedyś tak samo nic nie zagrażało pozycji MySpace. Niewykluczone więc, że portal ów będzie musiał się liczyć z falą odpływu użytkowników na rzecz innych konkurentów. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu