BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szymczak Roman
Tytuł
Jak pokazano figę dyktatorskiej marce
Narzędzia
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 16-18
Tytuł własny numeru
Wiedza - Energia Działania
Słowa kluczowe
Browarnictwo, Wizerunek marki, Budowanie marki, Marka produktu, Konkurencja efektywna, Instrumenty konkurencji, Strategia marki, Strategia cen, Rynek piwa, Sieci handlowe
Brewing industry, Brand image, Brand building, Product brand, Effective competition, Instruments of competition, Brand strategy, Pricing strategies, Beer market, Chain stores
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Opisany w artykule przypadek według intencji autora powstał niejako ku przestrodze niektórych producentów. Jedna z sieci handlowych zdecydowała się bowiem na wycofanie ze sprzedaży doskonałych, markowych wyrobów piwnych wskutek wyczerpania się możliwości negocjacyjnych i kompromisowego porozumienia. Tym samym w to miejsce weszły inne marki, które mając skuteczną strategię zarządzania cenami, zajęły miejsce owego znanego producenta złotego trunku. Świadczy to o tym, iż nawet renomowane firmy stale uważać muszą na swój wizerunek aby nie ustąpić miejsca konkurencji. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu