BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Walczak Wojciech (Melting Pot.), Kaczmarek Radosław (Melting Pot.)
Tytuł
Zenon, który zaczął widzieć ceny
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 19-21
Słowa kluczowe
Preferencje zakupowe, Preferencje konsumenta, Strategia zakupów, Ceny, Budowanie marki, Budowanie lojalności klienta, Efektywna obsługa klienta, Strategia marki, Marketing doświadczeń
Purchase preferences, Consumer preferences, Purchasing strategy, Prices, Brand building, Cultivation customer loyalty, Efficient Consumer Response (ECR), Brand strategy, Experience marketing
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Istnieją marki, które pozycjonują się jako tanie, ale są też takie, które starają się mówić o dobrej jakości. Są także marki premium. Okazuje się, iż mitem cenowym i promocyjnym jest teza, iż obniżoną ceną marki zawsze zyskują na rynku nowych konsumentów. W artykule autorzy poruszają casus Zenona, statystycznego mieszkańca Radomia, który poprzez swoje doświadczenia zakupowe (wycieczka do Egiptu) stał się smart shopperem i niejako ekspertem w dziedzinie zakupów. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu