BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jabłoński Artur (Events & Communication)
Tytuł
111 słów na stronie
Narzędzia
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 22-23
Tytuł własny numeru
Wiedza - Energia Działania
Słowa kluczowe
Serwisy społecznościowe, Serwis internetowy, Percepcja produktu, Tworzenie witryn internetowych, Reklama w internecie, Projektowanie witryn WWW, Psychologia komunikowania, Psychologia postrzegania
Social networking, Website, Product perception, Creating websites, Internet advertising, Design of Web sites, Communicate psychology, Psychology of perception
Kraj/Region
Świat, Polska
World, Poland
Abstrakt
Badania eyetrackingowe pozwalają odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób internauci czytają strony www w sieci i jaka jest ich percepcja zawartych tam treści. Zgodnie bowiem z wynikami Jacoba Nielsena, przeciętny użytkownik internetu przyswaja zaledwie 20% informacji. Bezwzględnie powinno się to przekładać na formę, ściśle określoną liczbę znaków i elementów oraz konstrukcję śródtytułów w proponowanych zapisach i obrazach reklamowych. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu