BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Majcher Kamila (Cube Group)
Tytuł
Temat jako przynęta
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 24-26
Słowa kluczowe
Percepcja, Promocja jako przekaz informacyjny, Psychologia komunikowania, Psychologia konsumenta, Relacje z klientami, Komunikowanie skuteczne, Personalizacja, Poczta elektroniczna, Projektowanie witryn WWW
Perception, Promotion as an information communication, Communicate psychology, Consumer psychology, Relationships with customers, Effective communication, Personalization, e-mail, Design of Web sites
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Istnieje przekonanie, iż aby zapobiec przekierowaniu wiadomości do folderu Spam, należy unikać słów typu "gratis" czy "darmowy". Jak wskazują badania jednak nie do końca tak jest, gdyż zachodzi niewielka zależność pomiędzy używaniem podobnych słów a "spamowym wyrokiem". Właściwie dobrany temat (nie za krótki ale i nie za długi) to jeden z najistotniejszych elementów w całej e-mailingowej komunikacji. Również zastosowanie imion w bazie, a więc personalizacja przekazu niewiele pomoże, gdyż najpierw należy zbudować właściwą relację z odbiorcą. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu