BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ślipko Szymon (Shake Hands)
Tytuł
Skrojony pod buzz
Narzędzia
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 31-33
Tytuł własny numeru
Wiedza - Energia Działania
Słowa kluczowe
Analiza trendu, Megatrendy cywilizacyjne, Rekomendacje, Marka, Media społecznościowe, Portale internetowe, Blogi, Marketing relacji, Wartość dodana
Trend analysis, Civilization megatrends, Recommendation, Brand, Social media, Web portals, Blogs, Relationship marketing, Value added
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Okazuje się, iż nie ma dobrego digital storytellingu bez skrojenia go pod social media i równoczesnej obecności w nich. Właśnie to one bowiem generują klimat otoczenia predestynowany do przekazywania emocji i zarazem angażowania odbiorców. Tym samym nasz digitalowy przekaz może żyć swoim drugim życiem, a więc mieć kolejne odsłony i wersje. W rankingu najpopularniejszych trendów pojęcia takie jak content marketing czy digital storytelling zajmują czołowe miejsca i są świetną rekomendacją marek. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu