BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nonas Beata (Politechnika Częstochowska), Staniewska Ewa (Politechnika Częstochowska)
Tytuł
Struktura i kierunki dystrybucji wyrobów hutniczych na podstawie wybranego przedsiębiorstwa
Structure and Directions of Steel Distribution Based on Selected Company
Źródło
Gospodarka Materiałowa i Logistyka, 2017, nr 2, s. 46-52, rys., bibliogr. 12 poz.
Słowa kluczowe
Dystrybucja, Łańcuch dostaw, Jakość produktu, Reklamacje klienckie
Distribution, Supply chain, Product quality, Client complaints
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W niniejszej pracy przedstawiono kierunki i strukturę dystrybucji asortymentu blach wybranego przedsiębiorstwa hutniczego. Analizę przeprowadzono na podstawie udziału poszczególnych rodzajów blach w sprzedaży oraz kierunków dystrybucji z uwzględnieniem wskaźnika reklamacji, jako podstawowego aspektu jakości produktów. (abstrakt oryginalny)

This paper presents the trends and structure of distribution range of the steel company. The analysis was based on the share of individual product sheets in the sales and distribution directions, taking into account the complaints index as a primary aspect of the quality of products. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Altkorn, J. (1996). Podstawy marketingu. Kraków: Instytut Marketingu.
  2. Blaik, P. (2014). Logistyka. Koncepcja zintegrowanego zarządzania. Warszawa: PWE.
  3. Christopher, M. (1996). Strategia zarządzania dystrybucją. Warszawa: Agencja Wydawnicza "Placet".
  4. Golębska, E. (red.) (2010). Kompendium wiedzy o logistyce. Warszawa: PWN.
  5. Harrison, A., Hoek, R. (2010). Zarządzanie logistyką. Warszawa: PWE.
  6. Łunarski, J. (2009). Zarządzanie jakością w logistyce. Rzeszów: Politechnika Rzeszowska.
  7. Materiały przedsiębiorstwa hutniczego.
  8. Nonas, В., Staniewska, E. (2016). Jakość dostaw w aspekcie funkcjonowania przedsiębiorstwa hutniczego w łańcuchu dostaw. Gospodarka Materiałowa i Logistyka, (11), 238-246.
  9. Nonas, В., Żywiołek, J., Szymonik, A. (2014). Pomiar zadowolenia klienta w przedsiębiorstwie hutniczym. W: D. Musiał, E. Staniewska, G. Stradomski (red.), Innowacje w Procesach Produkcyjnych, Technologicznych i Bezpieczeństwie. XXXVIII Studencka Sesja Naukowa. Częstochowa: Wydawnictwo Wydziału Inżynierii Produkcji i Technologii Materiałów, 144-147.
  10. Pisz, I., Sęk, Т., Zielecki, W. (2013). Logistyka w przedsiębiorstwie. Warszawa: PWE.
  11. Rutkowski, K. (red.) (2005). Logistyka dystrybucji. Specyfika. Tendencje rozwojowe. Dobre praktyki. Warszawa: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
  12. Staniewska, E. (2007). Ocena jakości obsługi klienta w przedsiębiorstwie hutniczym. Wybrane Zagadnienia Logistyki Stosowanej, (4), 230-235.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-2037
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu