BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dziwiński Piotr (Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej)
Tytuł
Brand Image Creation and its Impact on the Perception of the Enterprise - Case-Study
Kreowanie wizerunku marki i jej wpływ na postrzeganie przedsiębiorstwa - studium przypadku
Źródło
Marketing i Rynek, 2017, nr 7 (CD), s. 147-161, rys., bibliogr. 8 poz.
Słowa kluczowe
Marka, Wizerunek marki, Wizerunek przedsiębiorstwa, Studium przypadku
Brand, Brand image, Company image, Case study
Uwagi
summ., streszcz.; Artykuł dostępny na płycie CD
Firma/Organizacja
Apple Inc.
Abstrakt
W niniejszym artykule zwrócono uwagę na kwestię tworzenia wizerunku marki i jej wpływu na wizerunek przedsiębiorstwa. W pierwszej części zwięźle scharakteryzowano koncepcję kształtowania wizerunku marki. Następnie przeprowadzono ankietę dotyczącą percepcji Apple Inc. wśród obywateli polskich i amerykańskich. W zakończeniu przedstawiono wnioski z badań. (abstrakt oryginalny)

In this paper the question of brand image creation and its influence on the enterprise's image was taken into consideration. At the beginning the concept of brand image creation was generally characterized. Next the survey on Apple Inc. perception was carried out among Polish and American citizens. At the end the brief conclusions of the research were explained. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Bibliografia
Pokaż
  1. Altkorn, J. (2004). Wizerunek firmy, Dąbrowa Górnicza: Wyd. Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej.
  2. Budzyński W. (2008). Wizerunek równoległy, nowa szansa promocji firmy i marki, Warszawa, Poltext.
  3. D'Alessandro D.F. (2001). Brand Warfare: 10 Rules for Building the Killer Brand, New York, McGraw-Hill.
  4. Dębski M. (2009). Kreowanie silnej marki, Warszawa, PWE.
  5. Hollis N. (2008). The Global Brand, Macmillan.
  6. O'Grady J.D. (2009). Apple Inc., London, Greenwood Press.
  7. Wheeler A. (2010). Kreowanie marki, Przewodnik dla menadżerów marki, Warszawa, PWN.
  8. Witek-Hajduk M. (2001). Zarządzanie marką, Warszawa, Difin.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-7853
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu