BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Capiński Michał (Germany GmbH Polish Branch), Mrozek Irena
Tytuł
Niekończąca się e-historia
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 34-35
Słowa kluczowe
Technologie cyfrowe, Aplikacje mobilne, Urządzenia przenośne (PDA), Reklama multimedialna, Reklama komputerowa, Psychologia komunikowania, Komunikowanie interpersonalne, Personalizacja, Handel elektroniczny
Digital technologies, Mobile applications, Mobile devices, Multimedia advertising, Computer advertising, Communicate psychology, Interpersonal communication, Personalization, e-commerce
Kraj/Region
Świat
World
Abstrakt
Powoli i sukcesywnie, ale coraz większą rolę w opowiadanych za pomocą digitalowych narzędzi historiach będących leitmotivem reklam zaczyna odgrywać użytkownik. Można więc śmiało prognozować, iż właśnie w tym kierunku będzie zmierzał storytelling w digitalu. Autorzy artykułu dają przykład video clipu samochodowej reklamy z dwoma rajdowymi kierowcami. Cyfryzacja sprawiła, iż odbiorca dzięki interaktywności (naciskając właściwe klawisze) przejmuje część roli opowiadającego i może poczuć się współtwórcą prezentowanej narracji. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu