BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Marciniak Magdalena
Tytuł
Opowieść na stronie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 36-38
Słowa kluczowe
Kształtowanie jakości, Proces projektowania, Sprzedaż produktu, Technologie cyfrowe, Modelowanie obrazu cyfrowego, Poznanie zmysłowe, Promocja produktu, Promocja sprzedaży, Techniki reklamy, Strategia reklamy
Quality design, Design process, Product sales, Digital technologies, Modeling of digital image, Sensory perception, Product promotion, Selling promotion, Advertising technique, Advertising strategy
Kraj/Region
Świat
World
Abstrakt
Storytelling na dobre zadomowił się w umysłach marketerów, którzy na co dzień, niekiedy nieświadomie wykorzystują go do promowania produktów. Ma on jednak wiele wspólnego także z UX designem i szeroko pojętym projektowaniem stron internetowych. Storytelling wykorzystuje się więc jako swoisty szkielet, na którym opiera się architektura informacji. A także jako narzędzie do pokazania i sprzedania konkretnej idei, wywoływania emocji oraz interakcji u odbiorców. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu