BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gołub Adam (VideoMill)
Tytuł
Każdemu jego własny film
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 39-41
Słowa kluczowe
Personalizacja, Psychologia osobowości, Budowanie lojalności klienta, Techniki reklamy, Rynek reklamy, Marketing doświadczeń, Zarządzanie doświadczeniem klienta, Kampanie reklamowe
Personalization, Personality psychology, Cultivation customer loyalty, Advertising technique, Advertising market, Experience marketing, Customer Experience Management (CEM), Advertising campaign
Kraj/Region
Świat
World
Abstrakt
Od opracowania strategii po realizację reklamowej kampanii należy wejść w odczucia odbiorcy i patrzeć jego oczyma. Tworzenie bowiem pozytywnych doświadczeń związanych z produktem czy marką staje się słowem - kluczem wśród decydentów marketingowych na całym świecie. Doświadczenia te przyczyniają się do także do wzmocnienia lojalności klienta i zwiększenia sprzedaży. Niebagatelną rolę odgrywa też personalizacja; dziesiątki tysięcy spersonalizowanych reklamowych filmików powinny trafić w gusty najbardziej kapryśnych i wymagających odbiorców. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu