BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Fura Przemysław (Digital & Innowation 24/7 Communication)
Tytuł
Koty storytellingu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 42-43
Słowa kluczowe
Technologie cyfrowe, Techniki reklamy, Techniki sprzedaży, Strategia reklamy, Kampanie reklamowe, Psychologia komunikowania, Obrazy cyfrowe, Modelowanie obrazu cyfrowego, Zarządzanie treścią
Digital technologies, Advertising technique, Sales techniques, Advertising strategy, Advertising campaign, Communicate psychology, Digital images, Modeling of digital image, Content management
Firma/Organizacja
Microsoft
Kraj/Region
Świat
World
Abstrakt
Marketingowy storytelling jest o wiele bardziej skuteczniejszy od tradycyjnej reklamy opartej na oferowaniu produktów. A digital storytelling dzięki wykorzystaniu nowych narzędzi interakcji jest jeszcze bardziej angażujący. Zawsze jednak to siła narracji i prezentowanej historii decyduje o tym , czy odniesiemy sukces, czy porażkę. Nawet jeżeli nie otoczymy się narzędziami do interakcji, ekspozycją w mediach, współpracą z blogerami czy influencerami - bez dobrze opowiedzianej historii raczej nie odniesiemy sukcesu. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu