BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Tworzydło Dariusz (Uniwersytet Warszawski)
Tytuł
Procedura zarządzania w kryzysie wizerunkowym w mediach - przeciwdziałanie, reagowanie oraz odzyskiwanie utraconych korzyści
The process of media image crisis management - prevention,response and the recovery of lost profits
Źródło
Studia Medioznawcze, 2017, nr 3 (70), s. 77-89, rys., tab., wykr., Bibliogr. 7 poz.
Media Studies
Słowa kluczowe
Public relations, Media, Zarządzanie w kryzysie, Wizerunek przedsiębiorstwa
Public relations, Media, Crisis management, Company image
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Artykuł zawiera omówienie procedury zarządzania w sytuacjach kryzysowych. Są w nim prezentowane trzy kluczowe etapy tego procesu, a w tym: przeciwdziałanie sytuacjom kryzysowym; reagowanie w trakcie, gdy kryzys zaistnieje; działania po kryzysie. Omówiono przykład kryzysu z uwzględnieniem jego medialnych skutków oraz przedstawiono działania, które przyczyniły się do zmniejszenia negatywnych następstw kryzysu. (abstrakt oryginalny)

This article discusses the management of image crises. There are three key stages in crisis management: crisis prevention; response to crisis situations; preparation the transition to the post-crisis regime and response to the crisis. The article present the actions that have made the negative impact of the crisis. It also looks at important actions that have contributed to a reduction of negative effects related to image crisis. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Czaplicka M., Zarządzanie kryzysem w social media, Gliwice 2014.
  2. Kaczmarek-Śliwińska M., Public relations w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. Sztuka komunikowania się, Warszawa 2015.
  3. Rydzak W., Zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych [w:] J. Olędzki, D. Tworzydło, Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju, Warszawa 2006.
  4. Słownik synonimów, Warszawa 1997.
  5. Tworzydło D., Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations, Rzeszów 2008.
  6. Tworzydło D., Public relations. Praktycznie, Warszawa 2017 (w publikacji).
  7. Wojcik K., Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Warszawa 2005.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0920
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu