BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Troszyńska Joanna (K2 Media), Szwilling Joanna (K2 Media)
Tytuł
K2 Media / COSTA COFFEE. Inspirowanie kawą
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 44-45
Słowa kluczowe
Analiza obrazu, Obrazy cyfrowe, Modelowanie obrazu cyfrowego, Przetwarzanie obrazu, Używki, Kawa, Reklama komputerowa, Serwisy społecznościowe, Media reklamowe
Image analysis, Digital images, Modeling of digital image, Image processing, Substances, Coffee, Computer advertising, Social networking, Advertising media
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Instagram jest medium obrazkowym, którego użytkownicy nastawieni są przede wszystkim na budowanie swojego wizerunku i potwierdzenie własnej wartości. Jednakże dla marek jest to miejsce dość wymagające. Zaprojektowanie rzeczywiście angażującej akcji na Instagramie nie jest proste. Marki mają dwie drogi: mogą nawiązać współpracę z influencerami i korzystać z tradycyjnego product placementu lub mogą tworzyć własne treści na brandowym kanale. Instagram bowiem z racji swoich ograniczeń nie jest na ogół rozpatrywany jako główny kanał komunikacji. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu