BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Walencik Patrycja (Mobee Dick)
Tytuł
Zanim stworzysz aplikację mobilną
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 46-48
Słowa kluczowe
Aplikacje mobilne, Aplikacje internetowe, Reklama multimedialna, Kampanie reklamowe, Rynek reklamy, Multimedia, Strategia wszechkanałowa, Elektroniczne kanały dystrybucji, Kanały marketingowe, Urządzenia przenośne (PDA)
Mobile applications, Internet application, Multimedia advertising, Advertising campaign, Advertising market, Multimedia, Omnichannel strategy, Electronic distribution channels, Marketing channels, Mobile devices
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Rynek dość dawno zauważył już potencjał rozwiązań mobilnych, jednak w wielu przypadkach błędnie się zakłada, że dedykowana aplikacja mobilna da pełny zwrot inwestycji. Tymczasem pieniądze włożone w jej budowę niestety często nie wracają. Dzieje się tak dlatego, ponieważ aktywność w kanale mobilnym to coś więcej niż tylko stworzenie własnej aplikacji. Np. dobrą praktyką, która zwiększa sprzedaż jest lokowanie kuponów w aplikacji mobilnej. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu