BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kubański Mariusz (Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej), Karpińska Natalia (Akademia Techniczno-Humanistyczne w Bielsku-Białej, absolwentka)
Tytuł
Elementy sprzedaży osobistej wpływające na jakość obsługi klienta
Elements of Personal Sales that Affect Customer Service Quality
Źródło
Marketing i Rynek, 2017, nr 7 (CD), s. 388-398, bibliogr. 20 poz.
Słowa kluczowe
Jakość, Obsługa klienta, Sprzedaż osobista, Relacje z klientami
Quality, Customer service, Personal selling, Relationships with customers
Uwagi
streszcz., summ.; Artykuł dostępny na płycie CD
Abstrakt
W artykule przedstawiono elementy sprzedaży, które składają się na jakość obsługi klienta. Wyszczególnione zostały te, które składają się na sprzedaż osobistą, umiejętność kontaktu sprzedawcy z konsumentem oraz wpływ szkoleń i doskonalenia personelu na podnoszenie jakości obsługi klienta. (abstrakt oryginalny)

The article presents the elements of sales that make up the quality of customer service. Listed for personal sales, the ability to contact the seller with the consumer, and the impact of training and coaching staff on improving customer service. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Bibliografia
Pokaż
  1. Adamkiewicz-Drwiłło, H. G. (2002). Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw. Warszawa: PWN.
  2. Armstrong, M. (2002). Zarządzanie zasobami ludzkimi. Kraków: Oficyna Ekonomiczna.
  3. Biesok, G., Wyród-Wróbel, J. (2016). Modele satysfakcji klienta. Warszawa: Difin.
  4. Bramley, P. (2001). Ocena efektywności szkoleń. Kraków: ABC.
  5. Garki, K., Gontarz, J., Smartlink (2009). Jak efektywnie szkolić pracowników. Warszawa: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.
  6. Harman, W., Gut, J. (2000). Handlowanie to gra. Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta. Warszawa: Kontrakt, OSH.
  7. Kaczmarczyk, S. (2007). Promocja osobista w komunikacji marketingowej. Marketing przyszłości. Szczecin: WNUS.
  8. Kaczmarczyk, S. (2007). Zastosowania badań marketingowych. Warszawa: PWE.
  9. Kossowska, M., Sołtysińska, I. (2002). Szkolenia pracowników a rozwój organizacji. Kraków: Oficyna Ekonomiczna.
  10. Kotler, P., Armstrong, G., Saunders, J., Wong, V. (2002). Marketing Podręcznik Europejski. Warszawa: PWE.
  11. Laguna, M. M. (2004). Szkolenia. Jak je prowadzić, by.... Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
  12. Makowski, K. (2002). Instrumenty Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Warszawa: Poltex.
  13. Matejuk, J. (2003). Budowa konkurencyjności przedsiębiorstw w okresie transformacji. Warszawa: PRET S.A.
  14. Michalski, E. (2007). Marketing. Podręcznik akademicki. Warszawa: PWN.
  15. Harasim, W. (red.) (2012). Zarządzanie kapitałem intelektualnym w organizacji inteligentnej. Warszawa: Wyższej Szkoły Promocji.
  16. Sławińska, M. (2008). Kompendium wiedzy o handlu. Warszawa: PWN.
  17. Stoma, M. (2012). Modele i metody pomiaru jakości usług. Lublin: Q&R Polska.
  18. Storbacka, K., Lehtinen J. R. (2001). Sztuka budowania trwałych związków z klientami - Customer Relationship Management. Kraków: ABC.
  19. Wiktor, J. W. (2004). Struktura systemu promocji. Próba polemiki z koncepcją Ph. Kotlera. Marketing i Rynek, (3).
  20. www.e-mentor.pl
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-7853
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu