BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Biegun Piotr (CEO Whalla Labs)
Tytuł
Cialdini mobilnie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 49-51
Słowa kluczowe
Aplikacje mobilne, Budowanie zaufania, Budowanie marki, Urządzenia przenośne (PDA), Etyka w reklamie, Dobre praktyki, Komunikowanie skuteczne, Menedżer skuteczny
Mobile applications, Confidence building, Brand building, Mobile devices, Advertising ethics, Good practice, Effective communication, Effective manager
Kraj/Region
Polska, Świat
Poland, World
Cialdini Robert
Abstrakt
Sześć zasad Roberta Cialdiniego jest wciąż podstawą sprzedaży i działań marketingowych w wielu branżach. Mają one głębokie odniesienia psychologiczne, dlatego też są tak skutecznym narzędziem w rękach sprawnych twórców gier i aplikacji. Należy jednak to narzędzie uskuteczniać w dobrej wierze, bo oszukiwanie i wykorzystywanie użytkowników może przynieść opłakane skutki. Jedną z owych 6 zasad jest odwoływanie się do pozytywnych skojarzeń (sympatia i podobieństwo). (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu