BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Malinowski Bartosz Filip
Tytuł
Startup, który dużo może
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 52-54
Słowa kluczowe
Finansowanie społecznościowe, Przedsiębiorstwo typu start-up, Kapitał innowacyjny, Zarządzanie zadowoleniem klientów, Myślenie projektowe, Projektowanie systemu komunikacji, Kształtowanie jakości, Media społecznościowe, Portale internetowe
Crowdfunding, Startup, Innovative capital, Customer satisfaction management, Design thinking, Design of communication system, Quality design, Social media, Web portals
Kraj/Region
Polska, Świat
Poland, World
Abstrakt
Cechy, które powinny stanowić ABC postępowania każdego przedsiębiorstwa chcącego wykorzystać narzędzia, trendy i wiedzę w realiach nowej ekonomii to: oszczędność, otwartość i zaangażowanie. Jednakże marki takie jak Starbucks, Dell, Matell czy LEGO swoim konsumentom dają również możliwość zgłaszania pomysłów na usprawnienie produktów lub obsługi. Klienci przedstawiają swoje propozycje, następnie zaś konsumencka społeczność swoimi głosami wskazuje na najlepsze z nich, czyli te, które firmie opłaca się wdrożyć. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu