BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Królak-Wyszyńska Katarzyna (Innovatika), Sukumaran Sargheve (Innovatika)
Tytuł
Piękna dusza na sprzedaż
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 55-57
Słowa kluczowe
Kreowanie wartości przedsiębiorstwa, Wizerunek przedsiębiorstwa, Wizerunek marki, Jakość typu, Kształtowanie jakości, Myślenie projektowe, Budowanie marki, Budowanie lojalności klienta, Korzyści gospodarcze
Creating company's value, Company image, Brand image, Design quality, Quality design, Design thinking, Brand building, Cultivation customer loyalty, Economic benefits
Kraj/Region
Polska, Świat
Poland, World
Abstrakt
Ważnym pytaniem dla firm jest to, jakie benefity mogłyby rzeczywiście one czerpać z traktowania problematyki designu "całkiem na serio". Bazując na różnorodnych przykładach i historiach sukcesów, niemal jest pewnym fakt, iż design może w sposób istotny poprawiać wyniki biznesowe. Wprowadzony bowiem strategicznie i systemowo może przynieść wiele komercyjnych benefitów dla organizacji, takich jak silniejsza tożsamość marki i przewaga konkurencyjna, zwiększona lojalność klientów, zdolność do kreowania dobrze sprzedających się produktów i usług czy też efektywny proces wchodzenia na rynek. Zapewniający dopasowanie dla potrzeb rynku i eliminujący marnotrawstwo. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu