BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Adamczyk Justyna
Tytuł
Jak klika 650 milionów Chińczyków
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 58-61
Słowa kluczowe
Handel elektroniczny, Portale internetowe, Media społecznościowe, Preferencje zakupowe, Gospodarka, Czynniki wzrostu gospodarczego, Klasa średnia, Platformy internetowe
e-commerce, Web portals, Social media, Purchase preferences, Economy, Factors of economic growth, Middle class, Internet platforms
Kraj/Region
Chiny, Polska
China, Poland
Abstrakt
Dzisiejsze Chiny są wielką areną e-biznesu otwartą na międzynarodowe relacje. To niekwestionowany lider, który kreuje i wyznacza nowe kanony na szybko rozwijającym się rynku e-commerce. Behawioryzm nabywczy wynika w tym kraju ze zmian społecznych, które są efektem coraz lepszej sytuacji gospodarczej i ciągłego rozrostu klasy średniej. Ludność Chin to dziś ponad 1 350 milionów. Taka masa ludzi generować musi potężne wolumeny transakcji, tworząc z Chin prawdziwe imperium e-handlu. Eksport do Chin jest także szansą dla polskich przedsiębiorców. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu