BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rabińska Patrycja (MSLGroup)
Tytuł
Jak sprzedać wieżowiec nocą
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 62-63
Słowa kluczowe
Biuro, Handel nieruchomościami, Nieruchomości biurowe, Rynek nieruchomości, Nieruchomości komercyjne, Promocja inwestycji, Reklama w mass mediach, Marketing wydarzeń, Budownictwo
Office, Real estate trade, Office real estate, Real estate market, Commercial property, Investment promotion, Advertising in mass media, Event marketing, Construction sector
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
W ciągu kilku ostatnich lat dostępność powierzchni komercyjnej w Warszawie przerosła bieżące zapotrzebowanie. W praktyce oznacza to, że skończyły się kolejki chętnych do wynajęcia biura w stolicy w dobrej lokalizacji. Tym samym deweloperzy muszą sięgać po nowe metody promocji i dotarcia do potencjalnych najemców. Okazuje się, iż nie jest to takie proste. Dlatego i w tym segmencie coraz większe znaczenie ma prowadzenie dialogu z konsumentami i potencjalnymi nabywcami, także w społecznościowych mediach. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu