BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wojciechowski Piotr (TEDxLublin)
Tytuł
Jak być wyjątkowym
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 64-65
Słowa kluczowe
Marketing doświadczeń, Kreatywność personelu, Ocena kreatywności, Zarządzanie zadowoleniem klientów, Efektywna obsługa klienta, Wizerunek marki, Wizerunek przedsiębiorstwa, Budowanie zaufania, Jakość
Experience marketing, Employees creativity, Creativity assessment, Customer satisfaction management, Efficient Consumer Response (ECR), Brand image, Company image, Confidence building, Quality
Kraj/Region
Polska, Świat
Poland, World
Abstrakt
W dobie obecnej nie chcemy już spożywać posiłków w obskurnym punkcie z nieprzyjemną obsługą, bez względu na to jak jesteśmy głodni. W podróży omijamy niesolidne stacje benzynowe, które "chrzczą" paliwo. Także idąc na pocztę czy do sklepu oczekujemy miłej obsługi i profesjonalizmu. Nie bez znaczenia jest czystość i wystrój wnętrz. Te wszystkie cechy składają się na nasz i firm marketing doświadczeń. Era polegająca na wyłącznej promocji marketingu cech produktu bowiem powoli się kończy na rzecz tego pierwszego. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu