BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kuczyńska-Chałada Marzena (Politechnika Śląska), Furman Joanna (Politechnika Śląska)
Tytuł
Analiza kanałów dystrybucji na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjnego
Analysis of Distribution Channels on the Example of the Production Company
Źródło
Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2016, t. 17, z. 12, cz. 2, s. 265-277, rys., tab., bibliogr. 8 poz.
Entrepreneurship and Management
Tytuł własny numeru
Systemy logistyczne w gospodarowaniu
Słowa kluczowe
Kanały dystrybucji, Przedsiębiorstwo produkcyjne, Logistyka produkcji
Distribution channels, Production enterprise, Production logistics
Uwagi
summ.
Abstrakt
Celem niniejszego artykułu jest analiza kanałów dystrybucji w celu usprawnienia logistyki produkcji w przedsiębiorstwie sektora górniczego z wykorzystaniem wykresu Ishikawy oraz ankiety dotyczącej satysfakcji klientów. (fragment tekstu)

A production company should not await that a product in its offer will sell itself. Orders from the same supplier received in the same periods of time should not be expected. The company should not rely on the only channel of co-operation. Despite sales and profit it should constantly search for new customers both in distribution channels that it already take part in and look for clients in different distribution channels. Only permanent focus on clients searching in all possible distribution channels may assure a financial-economical security of the production company. (original abstract)
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Burchart-Korol D., Furman J. (2007), Zarządzanie produkcją i usługami, Wydawnictwo Politechniki Śląskiej, Gliwice.
  2. Coyle J. J., Bardi E. J., Langley C. J. (2010), Zarządzanie logistyczne, PWE, Warszawa.
  3. Czubała A. (2001), Dystrybucja produktów, PWE, Warszawa.
  4. Dahlgaard J., Kristensen K., Kanji G.K. (2004), Podstawy zarządzania jakością, PWN, Warszawa.
  5. Gajdzik B., Kuczyńska-Chałada M., Sosnowski R. (2011), Organizacja i zarządzania w przemyśle, Wydawnictwo Politechniki Śląskiej, Gliwice.
  6. Rutkowski K. (red.) (2005), Logistyka dystrybucji, Warszawa.
  7. Skowronek C., Sarjusz-Wolski Z. (2008), Logistyka w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa.
  8. Spyra Z. (2007), Kanały dystrybucji, kształtowanie relacji, Wydawnictwo CeDeWu, Warszawa.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1733-2486
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu