BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stopyra Joanna (Beauty Management PR & Marketing to Women)
Tytuł
Miękki marketing różu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 66-68
Słowa kluczowe
Reklama multimedialna, Rynek reklamy, Kampanie reklamowe, Techniki reklamy, Strategia reklamy, Promocja produktu, Kobieta, Pozycja kobiety w społeczeństwie, Płeć
Multimedia advertising, Advertising market, Advertising campaign, Advertising technique, Advertising strategy, Product promotion, Woman, Women's position in society, Gender
Kraj/Region
Europa, Azja
Europe, Asia
Abstrakt
Marketerzy zdają sobie sprawę z faktu, iż nadrzędna zasada komunikacji skierowanej do kobiet brzmi: don't think pink! W dowolnym tłumaczeniu oznacza to, aby nie używać zdrobnień i nie koloryzować swojego przekazu skierowanego do pań. Tymczasem analizując infantylizującą i zakorzenioną w stereotypach komunikację różnych produktów dla kobiet, nietrudno odnieść wrażenie, iż teoria rozmija się z praktyką. W rzeczywistości bowiem kobiety lubią róż, w państwach azjatyckich preferowany jest on nawet w formie ostrzejszej, w domieszką koloru czerwonego. Tak więc kolor, nie tylko zresztą ten wymieniony spełnia ogromną rolę w spotach reklamowych. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu