BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dudka Bartłomiej (Branch Brothers)
Tytuł
Paliwa i hot dogi
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 69-71
Słowa kluczowe
Marketing doświadczeń, Placówki handlowe, Placówki gastronomiczne, Budowanie lojalności klienta, Zarządzanie zadowoleniem klientów, Kształtowanie jakości, Myślenie projektowe, Innowacje w usługach, Innowacyjność, Wizerunek przedsiębiorstwa
Experience marketing, Sales outlets, Catering establishments, Cultivation customer loyalty, Customer satisfaction management, Quality design, Design thinking, Innovations in services, Innovative character, Company image
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Aby zapewnić dobre samopoczucie kupującego, trzeba najpierw go poznać i zbadać jego zachowanie w miejscu sprzedaży. W jakich sektorach spędza najwięcej czasu, co mu przeszkadza itp. Nie zawsze bowiem wymyślna oferta jest gwarancją pozytywnych doświadczeń zakupowych. Znakomita kawa, regionalne produkty czy ciekawie zaaranżowany kącik odpoczynkowy są na pewno wartością dodaną, jednak najważniejsza jest umiejętność podtrzymania znajomości z konsumentem. Przykładem są choćby nowoczesne stacje benzynowe, które oferując niemal wszystko, zmieniły się nie do poznania. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu