BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Madajczyk Przemysław (Agencja Reklamowa Nairobia)
Tytuł
Zawieszki i fame
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 72
Słowa kluczowe
Handel, Marketing doświadczeń, Rynek instytucjonalny, Promocja lojalnościowa, Programy lojalnościowe, Lojalność klientów, Budowanie lojalności klienta, Grywalizacja, Innowacyjność
Trade, Experience marketing, Business to Business (B2B), Loyalty promotion, Loyalty programs, Customer loyalty, Cultivation customer loyalty, Gamification, Innovative character
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
W sprzedaży marketerzy powinni postawić na szczyptę emocji - grywalizację. Tym samym zaspokoimy takie ludzkie potrzeby jak wrodzone zamiłowanie do podpatrywania - wprowadzając jednocześnie możliwość decydowania, kierowania fabułą. Liczba technik grywalizacyjnych jest bowiem ogromna a ich ograniczoność to tylko bariery wyobraźni naszego umysłu. Poprzez takie innowacyjne podejście zwykłe programy lojalnościowe wydają się reliktem przeszłości w szeroko pojętym handlu. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu