BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Michałowska Marta (Nomono)
Tytuł
NOMONO/Browar Solipiwko. Piwowar domowy rzuca wyzwanie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 73-76
Słowa kluczowe
Browarnictwo, Marka produktu, Używki, Jakość, Zarządzanie pomysłami, Innowacyjność, Grafika komputerowa, Promocja produktu
Brewing industry, Product brand, Substances, Quality, Idea management, Innovative character, Computer graphics, Product promotion
Firma/Organizacja
Browar Solipiwko
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Domowych piwowarów jest w Polsce coraz więcej, ale nie każdy decyduje się na wprowadzenie marki na rynek i wyjście poza lokalną społeczność. Spotkanie pomysłowego przedsiębiorcy z grafikiem będącym jednocześnie marketerem z wieloletnim doświadczeniem w zakresie kreacji i brandingu dało nieoczekiwane rezultaty. Przedsiębiorcą i pomysłodawcą nowej marki jest zaś Wojciech Solipiwko, doświadczony piwowar domowy, który stworzył produkt wysokiej jakości, dobrze opakowany i zakomunikowany klientom. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu