BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stopyra Joanna (Beauty Management PR & Marketing to Women)
Tytuł
Samosia z Wrażliwcem na zakupach
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 80-83
Słowa kluczowe
Preferencje zakupowe, Badanie preferencji konsumenckich, Kobieta, Kobieta w rodzinie, Mężczyzna, Płeć, Marketing zakupów, Strategia zakupów, Zakup
Purchase preferences, Consumer preferences research, Woman, Women in family, Men, Gender, Buyer marketing, Purchasing strategy, Purchasing
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Wśród najważniejszych czynników zakupowych kobiety wskazują kolejno: cenę, jakość produktu oraz wartości jakie reprezentuje marka. Dla mężczyzn zaś na pierwszym miejscu jest jakość produktu, dopiero potem cena, a na trzecim rozpoznawalność marki. W procesie zakupowym panowie korzystają z narzędzi takich, jak porównywarki cen i sami analizują wszystkie czynniki. Do kobiet zaś zdecydowanie przemawia bardziej komunikacja human to human (H2H). Panie też szukają zakupowych rekomendacji wśród przyjaciół i rodziny. Same także dzielą się opiniami na temat marek. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu