BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rutkowski Marcin
Tytuł
Kupujemy tu i tam
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 84-85
Słowa kluczowe
Handel elektroniczny, Strategia wszechkanałowa, Zakupy online, Internet, Strategia zakupów, Zakup, Preferencje zakupowe, Marketing zakupów, Organizacja procesu zakupów
e-commerce, Omnichannel strategy, Online shopping, Internet, Purchasing strategy, Purchasing, Purchase preferences, Buyer marketing, Organization of purchasing process
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Badanie konsumenckich zachowań, których wyniki zaprezentowano i skomentowano w niniejszym artykule pokazało dynamikę zmian w elektronicznym handlu w naszym kraju. Wnioski te są wyzwaniem tak dla e-commerce, jak i dla całego handlu, marketingu, oprogramowania, sprzedaży i praktycznie każdego działu odnośnych firm. Co ciekawe - nigdy wcześniej zachowania konsumentów nie wymuszały tak bardzo zmiany strategii działania przedsiębiorstw handlowych. Aż 90% ankietowanych chciałoby mieć możliwość zarezerwowania produktu w sklepie stacjonarnym przez internet. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu