BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Izmałkowa Julia (Izmałkowa Consulting)
Tytuł
Jak stracić sekundy i miliony
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 86-87
Słowa kluczowe
Marka, Marka produktu, Rynek reklamy, Reklama, Efektywne komunikowanie, Antyreklama, Budowanie marki, Budowanie lojalności klienta, Wizerunek przedsiębiorstwa
Brand, Product brand, Advertising market, Advertising, Effective communication, Anti-advertising, Brand building, Cultivation customer loyalty, Company image
Firma/Organizacja
Polskie Koleje Państwowe (PKP)
Kraj/Region
Polska, Świat
Poland, World
Abstrakt
Reklamy, w których wszystko jest "naj" można nazwać odą do własnego ego, nie zaś komunikacją. Ta ostatnia oznacza przecież dialog i polega na mówieniu rzeczy, które chcemy powiedzieć zakładając, iż są ciekawe dla naszego rozmówcy. Jeżeli czegoś od konsumenta chcemy, tym bardziej jego musimy "głaskać" - nie siebie. Jest to zasada pewna niemal jak prawo grawitacji. Oglądając reklamy w Wenezueli, gdzie produkty w większości kupowane są na kartki (a więc konkurencja jest tam praktycznie żadna), często można zauważyć większą finezję komunikacyjną, aniżeli w promocji produktów nie jednej polskiej marki. W przypadku np. PKP muszą zajść najpierw rzeczywiste zmiany, potem dopiero marketing i reklama. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu