BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Krawczyński Marcin (VML Poland)
Tytuł
Siri i AGD nam nie odpuszczą
Trendy
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 88-89
Tytuł własny numeru
Wiedza - Energia Działania
Słowa kluczowe
Innowacyjność, Nowe technologie, Urządzenia przenośne (PDA), Aplikacje mobilne, Cyfrowa telefonia komórkowa, Marketing mobilny, Promocja sprzedaży, Wysoka technika, Efektywne komunikowanie, Poznanie zmysłowe
Innovative character, High-tech, Mobile devices, Mobile applications, Digital mobile telephony, Mobile marketing, Selling promotion, High technique, Effective communication, Sensory perception
Firma/Organizacja
Microsoft, Google Inc.
,
Kraj/Region
Polska, Świat
Poland, World
Abstrakt
Jeżeli wierzyć wizjom Microsoftu, interfejsem może stać się wszystko. Naturalny dialog to najprostszy wyobrażalny interfejs. Być może niedługo gwarancją udanego posiłku będzie rozmowa z lodówką lub mikrofalową kuchenką. I oczywiście z Siri - inteligentnym asystentem osobistym, będący częścią systemów operacyjnych firmy Apple - iOS, watchOS, tvOS oraz macOS. Oprogramowanie w tym przypadku opiera się właśnie na interfejsie konwersacyjnym. Innowacyjne technologie bowiem to te, które pojawiają się niepostrzeżenie, jakby na drugiem planie naszej codzienności życia. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu