BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hartman Jan (Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego)
Tytuł
Nasz ślad
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 90-91
Słowa kluczowe
Reklama multimedialna, Analiza obrazu, Percepcja produktu, Poznanie zmysłowe, Sensoryczny profil produktu, Marketing sensoryczny, Komunikowanie skuteczne, Efektywne komunikowanie
Multimedia advertising, Image analysis, Product perception, Sensory perception, Sensory profile of the product, Sensory marketing, Effective communication, Effective communication
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Multimedialne albo tylko obrazkowe historyjki mają marketingowe zastosowane wszędzie tam, gdzie produkt lub marka silnie wiąże się z jakąś aktywnością. Jeżeli tylko używanie produktu danej kategorii wpisuje się w kontekst jakiegoś rodzaju ruchu, można to z powodzeniem pokazać ruchomym obrazem. Oczywiście o ile ten produkt może wywołać jakiekolwiek emocje, stawiając go na moment w centrum uwagi. I tu w sukurs powinna przyjść przyjazna, sympatyczna i nie naciągana opowieść, która wykreuje oczekiwane emocje. Do stworzenia takich opowieści nieodzowni są jednak prawdziwi fachowcy, najlepiej z artystyczną żyłką. (abstrakt autora)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu