BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Goch-Kenawy Paulina
Tytuł
Marka z większym sensem
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 6-9
Słowa kluczowe
Semiotyka, Przestrzeń jako kategoria ekonomiczna, Cyberprzestrzeń, Budowanie świadomości marki, Myślenie projektowe, Proces projektowania, Kształtowanie jakości, Jakość typu, Komputerowe wspomaganie projektowania
Semiotics, Space as an economic category, Cyberspace, Branding, Design thinking, Design process, Quality design, Design quality, Computer aided design
Kraj/Region
Polska, Francja
Poland, France
Abstrakt
Dzięki wykorzystaniu innowacyjnej metodologii semiotycznej i jej perspektywy kulturowej powstają nowatorskie projekty dla marek, zarówno w zakresie brandingu, jak i designu. Na konferencji paryskiej, w której brali udział semiotycy komercyjni często przywoływano przykłady, w których semiotyka występowała jako element składowy procesu design thinking, jako rama interpretacyjna dla danych zbieranych metodami croudsourcingowymi. Metoda ta pozwala skutecznie zaprojektować sprzedażowe przestrzenie oraz miejsca użyteczności publicznej. Przestrzeń bowiem stanowi w reklamie jeden z kluczowych elementów komunikacyjnych. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu