- Autor
- Goch-Kenawy Paulina
- Tytuł
- Marka z większym sensem
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 6-9
- Słowa kluczowe
- Semiotyka, Przestrzeń jako kategoria ekonomiczna, Cyberprzestrzeń, Budowanie świadomości marki, Myślenie projektowe, Proces projektowania, Kształtowanie jakości, Jakość typu, Komputerowe wspomaganie projektowania
Semiotics, Space as an economic category, Cyberspace, Branding, Design thinking, Design process, Quality design, Design quality, Computer aided design - Kraj/Region
- Francja, Polska
France, Poland - Abstrakt
- Dzięki wykorzystaniu innowacyjnej metodologii semiotycznej i jej perspektywy kulturowej powstają nowatorskie projekty dla marek, zarówno w zakresie brandingu, jak i designu. Na konferencji paryskiej, w której brali udział semiotycy komercyjni często przywoływano przykłady, w których semiotyka występowała jako element składowy procesu design thinking, jako rama interpretacyjna dla danych zbieranych metodami croudsourcingowymi. Metoda ta pozwala skutecznie zaprojektować sprzedażowe przestrzenie oraz miejsca użyteczności publicznej. Przestrzeń bowiem stanowi w reklamie jeden z kluczowych elementów komunikacyjnych. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol