BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sokołowski Adam (Politechnika Częstochowska), Wrzalik Artur (Politechnika Częstochowska), Niedbał Rafał (Politechnika Częstochowska)
Tytuł
Systemy monitoringu sieci Internet skutecznym elementem kreowania strategii marketingowej
Internet Monitoring Systems as an Effective Element of Marketing Strategy Creation
Źródło
Marketing i Rynek, 2017, nr 7 (CD), s. 684-694, rys., bibliogr. 12 poz.
Słowa kluczowe
Monitoring, Media społecznościowe, Strategia marketingowa
Monitoring, Social media, Marketing strategy
Uwagi
streszcz., summ.; Artykuł dostępny na płycie CD
Abstrakt
W ramach rozważań podjęta została próba analizy funkcjonujących na rynku usług elektronicznych systemów monitorowania sieci Internet i mediów społecznościowych. Na bazie przeprowadzonej analizy zaproponowany został konceptualny model rozwiązania tej klasy, który stanowił zagregowaną formę prezentacji mechanizmów wspomagających procesy śledzenia aktywności w sieci. (abstrakt oryginalny)

Within the discussion the Authors made an attempt to analyze the functioning on the market electronic systems of the Internet and social media monitoring. On the basis of the conducted analysis they have proposed a conceptual model of this class solution, which constitutes an aggregated form of presenting the mechanisms which support processes tracking the activeness in the network. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Bibliografia
Pokaż
  1. IAB Polska (2016), Raport strategiczny: Internet 2015/2016, Warszawa: IAB Polska.
  2. IAB Polska (2016), Raport: Biznes w sieci. Cyfrowe narzędzia przedsiębiorczości, Warszawa: IAB Polska.
  3. IRCenter (2015), Raport: Rynek marketing technologies w Polsce, Warszawa: Interactive Research Center Sp. z o.o.
  4. Izba Gospodarki Elektronicznej (2016), Raport: Lubię to czy kupuje to, Warszawa: Izba Gospodarki Elektronicznej.
  5. Sokołowski A., Wrzalik A. (2016). Świadomość znaczenia content marketingu w małych i średnich przedsiębiorstwach. W: Kulej-Dudek E., Kobis P. (red.), Rozwój i doskonalenie funkcjonowania organizacji. Przedsiębiorstwa w erze nowych technologii, działań innowacyjnych i społecznie odpowiedzialnych (40). Częstochowa: Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej.
  6. http://blog.brandspy.com/pl/ (28.03.2017).
  7. http://buzzsumo.com (28.03.2017).
  8. http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/iabpwc-adex-2016q3-25-mld-zl-na-reklame-online-po-1trzech-kwartalach-2016/ (03.04.2017).
  9. http://wearesocial.com/uk/blog/2017/01/digital-in-2017-global-overview (03.04.2017).
  10. https://brand24.pl/ (28.03.2017).
  11. https://prowly.com/pl (28.03.2017).
  12. https://www.sotrender.com/resources/category/knowledge-base (28.03.2017).
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-7853
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu