- Autor
- Juszczyk Bartłomiej (Grupa Adweb)
- Tytuł
- Emocje i konkret
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 10-13
- Słowa kluczowe
- Budowanie lojalności klienta, Budowanie marki, Budowanie świadomości marki, Efektywność reklamy, Inteligencja emocjonalna, Poznanie zmysłowe, Relacje z klientami, Psychologia postrzegania, Sprzedaż produktu, Marka produktu
Cultivation customer loyalty, Brand building, Branding, Advertising efficiency, Emotional intelligence, Sensory perception, Relationships with customers, Psychology of perception, Product sales, Product brand - Kraj/Region
- Polska
Poland - Abstrakt
- Pracując każdego dnia nad promowaniem pewnych brandów, zastanawiamy się, w jaki sposób zainteresować potencjalnego konsumenta i sprawić, by marka wydawała mu się bardziej przyjazna. Ostatnio panuje moda na marketing emocjonalny. Firmy kładą nacisk na to, by w proces transakcji angażować emocje. Tym samym jednak mogą wpaść w pułapkę unikania samej specyfiki sprzedaży, poszukując odbioru zakupu produktu czy usługi w sposób wyłącznie uczuciowy, oczekując identycznej reakcji konsumenta. Tymczasem okazało się, iż bardzo wielu klientów oczekuje jedynie jasnych i przejrzystych konkretów. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol