BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Juszczyk Bartłomiej (Grupa Adweb)
Tytuł
Emocje i konkret
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 10-13
Słowa kluczowe
Budowanie lojalności klienta, Budowanie marki, Budowanie świadomości marki, Efektywność reklamy, Inteligencja emocjonalna, Poznanie zmysłowe, Relacje z klientami, Psychologia postrzegania, Sprzedaż produktu, Marka produktu
Cultivation customer loyalty, Brand building, Branding, Advertising efficiency, Emotional intelligence, Sensory perception, Relationships with customers, Psychology of perception, Product sales, Product brand
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Pracując każdego dnia nad promowaniem pewnych brandów, zastanawiamy się, w jaki sposób zainteresować potencjalnego konsumenta i sprawić, by marka wydawała mu się bardziej przyjazna. Ostatnio panuje moda na marketing emocjonalny. Firmy kładą nacisk na to, by w proces transakcji angażować emocje. Tym samym jednak mogą wpaść w pułapkę unikania samej specyfiki sprzedaży, poszukując odbioru zakupu produktu czy usługi w sposób wyłącznie uczuciowy, oczekując identycznej reakcji konsumenta. Tymczasem okazało się, iż bardzo wielu klientów oczekuje jedynie jasnych i przejrzystych konkretów. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu