BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szarf Dominika (Necon)
Tytuł
Kreatywność - radosne rzemiosło
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 14-16
Słowa kluczowe
Komunikowanie skuteczne, Promocja jako przekaz informacyjny, Psychologia komunikowania, Psychologia konsumenta, Projektowanie systemu komunikacji, Reklama w mass mediach, Budowanie marki, Budowanie świadomości marki
Effective communication, Promotion as an information communication, Communicate psychology, Consumer psychology, Design of communication system, Advertising in mass media, Brand building, Branding
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Kreatywność znajduje paliwo wszędzie. Każdy może być kreatywny, z wszystkiego można czerpać inspirację. Może to prowadzić do konstatacji, że jeżeli za osobę kreatywną uznajemy kogoś, kto choćby na chwilę potrafi odejść od typowego rozumienia sprawy, to na świecie kreatywni są wszyscy. A jednak nie na tym istota kreatywności polega. Kreatywność powszednia bliższa jest bowiem uzupełnianiu otaczającej nas komunikacji, procesowi transgresji i samodoskonaleniu. Rozpoczynając kreatywną pracę, musimy określić, jaki jest cel kreacji. Podobny proces towarzyszy też tworzeniu reklamowych przekazów. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu