- Autor
- Szarf Dominika (Necon)
- Tytuł
- Kreatywność - radosne rzemiosło
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 14-16
- Słowa kluczowe
- Efektywne komunikowanie, Promocja jako przekaz informacyjny, Psychologia komunikowania, Psychologia konsumenta, Projektowanie systemu komunikacji, Reklama w mass mediach, Budowanie marki, Budowanie świadomości marki
Effective communication, Promotion as an information communication, Communicate psychology, Consumer psychology, Design of communication system, Advertising in mass media, Brand building, Branding - Kraj/Region
- Polska
Poland - Abstrakt
- Kreatywność znajduje paliwo wszędzie. Każdy może być kreatywny, z wszystkiego można czerpać inspirację. Może to prowadzić do konstatacji, że jeżeli za osobę kreatywną uznajemy kogoś, kto choćby na chwilę potrafi odejść od typowego rozumienia sprawy, to na świecie kreatywni są wszyscy. A jednak nie na tym istota kreatywności polega. Kreatywność powszednia bliższa jest bowiem uzupełnianiu otaczającej nas komunikacji, procesowi transgresji i samodoskonaleniu. Rozpoczynając kreatywną pracę, musimy określić, jaki jest cel kreacji. Podobny proces towarzyszy też tworzeniu reklamowych przekazów. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol