BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wojciechowski Piotr (TEDxLublin)
Tytuł
Niezastąpione osobiste przeżycie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 17-19
Słowa kluczowe
Projektowanie systemu komunikacji, Komunikowanie skuteczne, Rynek reklamy, Psychologia konsumenta, Psychologia komunikowania, Psychologia biznesu, Przewaga konkurencyjna, Budowanie świadomości marki, Budowanie lojalności klienta
Design of communication system, Effective communication, Advertising market, Consumer psychology, Communicate psychology, Business psychology, Competitive advantage, Branding, Cultivation customer loyalty
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
Albert Einstein mawiał, iż szaleństwem jest robić rzeczy w stary sposób i oczekiwać nowych rezultatów. Dlatego praca z klientami powinna stać się stałym elementem procesu rozwoju nowych produktów i usług. Oni to właśnie wniosą inne spojrzenie, które może doprowadzić firmę do nowych pożądanych rezultatów. Jeżeli bowiem konsumenci nie kupują naszych produktów i usług, to znaczy że nie widzą w nich realnej wartości dla siebie. Dlatego też firmy powinny zdecydowanie więcej uwagi poświęcić kwestii odkrywania realnych potrzeb użytkowników. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu